Usch..

Idag fick jag ett samtal med ett väldigt tungt besked, där jag mer eller mindre blev dömd för hur jag är som person.. Det är inte okej, vill inte heller gå in på detaljer för jag tycker inte att man kan dömma någon så.

Jag har nu senaste timmarna gått igenom detta i mitt huvud, analyserat om det är mig det är fel på eller inte. Och jag kommer fram till att det inte är mitt fel, utan det är den andra det är fel på som inte vill släppa in mig.

Har även varit duktig idag och jobbat, haft en bra dag med underbara kollegor. Dock inte fått sälja så värst mycket, men jag är nöjd överlag ändå.

Nu känner jag mig trött som fasen i kroppen, ryggen värker men samtidigt så går min hjärna på högvarv, jag kan inte sova.. =((..

KRAMAR på er alla
Sov så gott

ANKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0