Uppdatering igen!

Så där nu har jag lite tid över. Har haft en ledig dag idag. Lämnat barnen hos dagmamman, varit och fixat preventimedel och så har jag ringt efter en läkartid.
Barnens dagmamma har gått och brutit foten på 3 ställen, tycker så synd om henne, måste gjort så ont. Så nu får barnen var hemma lite mer, men det gör mig ingenting. Ska bli skönt att få mera tid med dem två små älskade trollen.

Idag han jag inte mer än innanför dörren med barnen innan Liam sov, Klockan var då inte ens 4. Noah och jag har hunnit med att rita, leka med lera, äta middag och så har vi klippt hans hår. 

Jag har nu inom loppet av ca 2 månader gått ner 6-7kg utan att göra ett dugg, äter som förut och tränar inte. Så ska nu få lämna prover och se om det kanske är diabetes eller sköldskörteln som spökar för mig. 
Jag hatar att vara så här smal, vill ha lite fett på kroppen i alla fall.

  
Hörs av imorgon igen!!
KRAMAR på er alla!
Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0