Jag behöver skriva av mig liite.

Vaknade imorse med två små underbara killar brevid mig. Jag har nog aldrig fått så mycket kärlek förut från barnen som imorse. Såå mysigt.
Och så kan jag äntligen säga att Noah nu har slutat med välling på natten, han har nu klarat sig 1 vecka utan och vaknar inte alls!! *happy mom* Äntligen kan jag också sova hela nätterna igen!!

Båda barnen är förkylda och har hosta, men eftersom att dem är så pass pigga och har så mycket energi så fick dem gå till dagmamman i alla fall, så jag kan jobba idag.

Idag skulle jag behöva gå till mvc, men har inte tid då jag jobbar från 10-15-19:30. Jag behöver hämta ut nytt preventivmedel, mina e slut.. Men nu har jag problemet med att jag inte vet vad jag ska välja... Förslag någon??

Jag har verkligen fått en "käftsmäll", jag har fått previlegiet att få vakna upp på nytt. Mina barn betyder allt för mig, även marcus. Det är min stora anledning till att jag gör allt jag göra idag.
Nu när Liam säger till mig att han nästan aldrig får träffa mamma, så gör det så ont i mitt hjärta. Det är inte okej, han är bara 4 år snart. Även Marcus känner att han få tar ett jävligt stort lass hemma, när jag jobbar 3/4 helger i månaden. Sen har vi minstingen Noah som inte vill släppa taget om mig, från det att vi vaknar och åker till dagis så kan han hänga runt min hals typ. Sen är han så ledsen när jag väl  lämnar honom, återigen det gör så ont i hjärtat!!
Känner mig som en värdelös mamma som utsätter dem för min frånvaro. Så något måste jag göra åt detta.

Jag har ännu inte hittat min röda tråd i livet, jag har inte hittat min "grejj" än, men jag hoppas att jag kommer på vad det är jag har för mål inom snar framtid. Att leva i ovisheten gör mig galen..

Jag har i alla fall kommit på vad jag har för delmål i livet, några små saker om jag vill och ska förverkliga.
1. Är att skaffa ett till barn någon gång.
2. Åka på en weekeend till Italien
3. Bli nattvandrare när barnen är stora nog för att vara ute på kvällarna.
4. Gifta mig
5. Åka till Bali
6. Börja spela golf.
7. Störst av allt, hitta mitt drömjobb. =)

KRAMAR
Ha nu en fantastisk dag!
För det tänker jag ha.
ANKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0