Helgen!

Helgen har varit underbar faktiskt!
Har haft grillbesök både på lördagen och söndagen, båda dagarna var maten väldigt uppskattad. I lördags var Fredrik och Neo här för att äta mat, Kim fick förhinder efter jobbet så hon kunde inte komma tyvärr. Men vi hade trevligt i alla fall och fick en del gjort inför byggandet av altanen, nu börjar det hända grejjer.
Sen på söndagen hade vi min syster och hennes stora familj på middag, fick även lite hjälp av Jimmy med att bära bort stenar från tomten så grävaren kommer in. TACK för det!!

Idag har jag haft en slapp dag. Hade ett möte imorse som tog 1 timme ungefär. Efter det så var det en riktigt slappar dag, åkte till jobbet och la in två ordrar som skulle fixas. Efter det blev det en dag på soffan, tror jag somnade i 1 timme eller något liknande, så skönt. Vaknade lagom till grabbarna kom hem.

Liam var på dåligt humör när han kom hem, så han somnade redan vid 17 tiden. Tror han var rätt trött, att det var därför han var på taskigt humör. Noah käkade så mycket korv till middag att jag trodde han skulle kräkas tillslut, men det är en karl som ÄLSKAR kor helt klart. Perfekt för oss, billigt och enkelt att laga ;).

Jag har plockat undan alla leksaker från tomten idag också, hunnit med att tvätta 2 maskiner och hängt 1. Flyttat in våra nymålade möbler till inglasade uteplatsen och satt på nya dynor som vi köpte igår, blev super bra.

Bjuder på en bild på min älskling!

Denna bild tog jag när vi var på väg till skara sommarland för 4 år sen.
Tänk att jag fortfarande är kär i honom, efter nu snart 6 års tid tillsammans!
*love you*

Kramar Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0