Fy skäms på mig!!!

Har varit dåligt med bloggande nu, men jag har en bra förklaring.
Den lyder som så att jag har haft mycket att göra både affärsmässigt inom jobbet och privat. Har hänt en hel del på båda nivåerna som gör att jag är ovanligt trött.

Jag börjar äntligen att hitta tillaka till mig själv, har haft lite kaos i mitt huvud den senaste månaden, men nu jäklar är jag snart på banan igen. Har hunnit gå klart coach utbildningen inom jobbet och det hargivit mig många byggstenar som jag nu kan använda. Jag har nu verkligen fåt lära mig hur jag ska coach en annan människa, inom ALLT. Det är fantastiskt roligt att få hjälpa en annan människa på detta sätt, coaching innebär helt enkelt hjälp till självhjälp. =).


Vill passa på att säga en sak till min älskade här hemma:
Jag älskar dig över allt annnat:
~Du är där när ingen ser mig
~Du är där när stormen yr
~Du är där när natten skrämmer
~Och du är där när dagen gryr
~Jag vill alltid ha dig nära
~När som åren läggs till år
~Och vad livet vill oss lära
~Är att framtiden är vår!!
*** Se till att fria någon gång nu*** ;) hihi

För att återgå till mitt vardagsliv så kan jag säga att imorgon kommer det ett stort last med trall virke till oss. Äntligen kan vi påbörja altan bygget =). Sen kommer troligen en grävare hit på lördag så vi kan fixa tomten nu snabbt innan vi kan bygga altanen som kommer att bli lite drygt 60-70kvm totalt.
Kommer bilder på det när det väl är klart. Jag har en förhoppning om att det ska vara klart innan min lilla bebis fyller 2år, vilker sker den 30 juni. Men det är lite mer än önskedröm kanske, tror inte vi hinner bli klara tills dess.

Liam ligger just nu i ca 40 graders feber, glansiga ögon och alldeles lelös i kroppen. Min plutt får vara hemma med mig imorgon och ta emot lastbilen som kommer på dagen.

Igår/inatt fick Jimmy och Jenny bebis, vill passa på att ge ett stort GRATTIS till sonen. Och passa på att säga grattis till Faster Kim också. =).

Nu ska jag lägga in lite bilder och sen sova med mina älsklingar.. Saknar dem såå mycket!!

KRAMAR på er alla..
Glöm inte bort att DU är fantastisk!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0