Stackars mig...

Idag skulle jag gått på möte på jobbet och sen jobbat hela dagen. Men jag hade ingen möjlighet att gå. Har legat vaken till och från hela natten. Har svettats och frysit, hostat och nyst. Och när jag väl skulle gå upp imorse så var min kropp så mör, hade så ont i musklerna,  feber och riktigt hängig.
Det första som slår mig är FAN nu kan jag inte jobba eller gå på mötet. Jag ringer up min chef för att kolla ifall jag ska gå på mötet i alla fall, men han sa nej. Så idag har jag sovit i  ca 7 timmar och resternade tid har jag legat död i soffan. Tagit alvedon typ var 4:e timme för att hålla febern nere men har inte fått ner den helt ändå.

Har nu under kvällen lyckats med att baka kärleks mums. Jag var så sugen på choklad, vi hade allt hemma så jag tog tag i det. Det går så snabbt att göra kärleksmums och så är det ju bara så gott.

Nu längtar jag till värmen i Thailand, orkar inte med denna kyla mer nu. Jag vill ha sol, bad och glada barn. Kidzen ska få äta så mycket glass dem vill, bada så mycket dem vill och bara få vara barn. Finns inget bättre än att se dem skratta och må bra.

Nu ska jag dö i soffan igen, orkar inte sitta vaken mer nu.

KRAMAR på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0