Ny design och Vm-dag imorgon.

Som jag har sett fram emot morgon dagen, efter att jag var på förra vm-dagen inne i stan så har jag verkligen längtat efter denna dag. Ska bli så intressant att se vad dem har att säga denna gång, vad kan jag ta lärdom av för kloka ord imorgon! Bengt och Lotta är två personer som håller i denna utbildning och dem är mina två stora idoler, dem är så inspirerande, roliga och kan se igenom en människa på några sekunder, riktigt duktiga på att läsa av personer. Precis så vill jag vara, det är mitt mål här i livet att bli så pass trygg i mig själv att jag vågar tro på min egen magkänsla vid varje beslut jag tar! Sen har min snälla och underbara Johanna fixat min design på bloggen, super gulligt av dig gumman. Tack än en gång. Ska försöka få en syskon bild på barnen när vi är i Thailand för att sen kunna ha på min blogg. Men det är lite som att leta efter en nål i en höstack när man ska fota två vilda barn. En går åt höger och den andra rakt fram, eller så ska någon hänga på mig eller bråka med varandra. Detta ska bli ett roligt projekt för mig att lösa. Jag har fasen inte ens packat än, känner mig liite stressad kan jag erkänna. Allt är inte framtaget som ska med och jag har ett berg av tvätt att lösa innan vi åker. Nu är det inte långt kvar innan jag får känna av lite sol på kroppen. Ha en underbar Söndag och Måndag!!! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0