Min dröm?!?

Jag går just nu igenom mycket med mig själv, jag försöker helt enkelt att hitta min dröm. Jag vill ha något att se fram emot, ett stort mål. Men just nu är det bara små delmål som finns i mig. Vi behöver nu snart bygga ut huset eftersom att Noah ska få ett eget rum, men vet inte om vi ska ta in hantverkare på det eller om vi ska göra det själva, vad tycker ni? Vi har redan grunden klar och alla väggar är redan uppe, men vet inte hur vi ska gå till väga där ifrån. Hm??? Kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Matte

Hmm..Det är ingen brist på nya projekt i din värld..det är bra med drömmar men det är lätt att dra på sig för många stora dyra drömmar på för kort tid vilket resulterar i att man inte får någon tillfredställelse om pengarna inte räcker till alla kostnader...eller så tar man på sig för myket jobb för att klara av alla kostnader oh hinner inte njuta av sin dröm när den är klar..Klart att ni ska ta in en byggare som hjälper er så att det blir bra gjort..men lägg myket tid på att få fram en som inte bara är ute efter att lura av er pengar för ett dåligt arbete..Tyvärr är många byggare som inriktar sig mot privatpersoner mer ute efter snabba pengar än att lämna ett bra arbete efter sig då en privatperson ofta inte är en återkommande kund som man måste få mer uppdrag av senare vilket är fallet om man jobbar åt ett företag som hela tiden bygger nya eller renoverar hus..Lycka till med projektet men planera och gör klart Thailandresan först..Matte

2011-03-10 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0