Känslig håller på att bli stark

Jag har varit en väldigt känslig person sen barnsben, det är något som jag jobbat med i många år nu. Jag har gjort stora framsteg sen jag började jobba på sova, för det har satt mig i obekväma situationer, där jag behövt kliva utanför min safety box. Idag är jag stolt över mig själv, jag har insett rätt mycket om mig själv och kunder jag mött idag har omedvetet gjort mig starkare psykiskt. Jag älskar att få växa som människa, det finns så mycket att lära, så mycket att förstå. Det finns bara en sak som betyder mycket för mig just nu: jag måste ta ansvar för allt jag säger, gör och hör. För när jag tar det ansvaret till 100% så förstår jag dess mening och konsekvens. Nu säger jag god natt och puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0