Känner mig dålig..

Vaknade idag med världens värk i axel, skudra och med strålning upp mot huvudet, så har dessutom haft huvudvärk hela dagen. Min snälla kollega charlotte som är utbildad sjukgymnast, masserade och knådade innan vi öppnade butiken men det försvann endast en liten stund. Nu har jag fruktansvärt ont och har varit hos svärmor och fått någon stark salva och tabletter, det mest jobbiga är att det strålar upp i mitt huvud konstant.. =(.. Måste berätta om vården upp hos närakuten i liljeholmen. Jag kommer aldrig mer att åka dit. Liam och jag var där i veckan för att han haft problem med öronvärk. När vi väl får komma in så är läkaren allmänt otrevlig, men jag ser förbi det. Men sen när Liam står och trycker i ett hörn för att han är rädd så säger läkaren: men lilla gubben nu får du komma för det är andra barn som väntar, jag tittar argt på läkaren och säger att han får vara lite försiktig med Liam för att han är blyg. Jag går då fram till Liam och försöker prata med honom, då kommer läkaren och säger till mig, håll i honom så jag kan titta i öronen på honom. Detta göra mig så förbannad, för det är inte ett okej beteende från en läkare. Jag ska ringa upp till dem i veckan och berätta detta, för jag anser att man måste vara försiktig med barn. Och dessutom ska inte jag behöva fråga läkaren vad som är fel med Liams öron, han tittade och sa bara nej inte öroninflammation, sen vad han tyst. Jag får då fråga, men varför har han ont, varför är han ledsen på natten mm. Men det ända jag får till svar är gå till er husläkare.. Inte ofta jag blir arg på människor, men detta gjorde mig riktigt förbannad! *Idiotiskt gjort rent ut sagt* Nu ska jag mysa i soffan med mig själv, har så ont i huvudet.. Kramar och ha en fantastisk kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0