I´m a happy woman! :)

Hihi idag har jag fått en "present" från min darling.
Jag har fått en IPHONE 3gs, svart. Såå fin.
Som jag har längtat efter denna dag, har tjatat hål i huvudet på honom och han lovade mig en i julklapp.
Och nu har jag äntligen fått den.
Kommer att bli billigare i månaden än vad jag har nu, så super bra.

Idag har jag jobbat som vanligt, det har gått bra och jag kämpar på som vanligt.
Imorgon ska vi ha möte inne på Sveavägen tidigt på morgnonen, 7:30. Alltså innebär det för mig att jag måste gå upp vid halv 6 senast, för att fixa barnen och mig själv. Måste lämna ungarna senast 6:30 för att hinna i tid.

Efter mötet så ska jag jobba hela dagen och sen på kvällen är det tilltugg och bira på Oléarys inne i stan med jobbet. Men jag vet dock inte om jag kommer att orka gå dit efter denna tidiga morgon, vi får se.

Nu ska jag ta och fixa lite inför morgon dagen. Är redan såå trött.
Kramar på er alla!!

Angelica 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0