Fyndat!

Igår fick jag världens tillfälle att fynda på Intersport.
Dem reade ut alla vinterkläder till 50%. Så jag plockade på mig ett Altitude set som Liam kan ha nu och Noah i höst.
Sen fick Noah ett varmfodrat regnställ nu till våren och hösten av märket didriksson och så fick liam ett varmfodrat regnställ från Mckinley.
Allt detta hade kostat mig: 2700, men jag fick bara betala 1300 för 3 super bra märken och 3 olika fodrade set. Jag är så nöjd.
Riktigt fina är dem allihop också.

Didrikssons varmfodrade regnställ, perfekt som vår och höst ytterkläder, då det är en jacka och ett par hängselbyxor. 
Detta fick jag för 325:- istället för 650.


Till Liam. Dock så är dem jag köpte med hängselutförande (vilket jag föredrar till barn). 
Liam tycker att an ser ut som en brandman.
Detta fick jag för 300 kr, ord. pris: 600:- 

Altitud jackan och byxorna hittar jag ingen bild på så får ta en själv så ni får se sen. :)
Men där fick jag betala ca700:- istället för ca1400:-...Så jag är mer än nöjd.


Nu ska jag göra mig iordning för jobbet.
=)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Matte

Tänk att det inte finns något som gör tjejer mer glada än att få fynda på en REA...Ler

Det är en av de få saker som skiljer oss killar från tjejer..

Vilken Intersport är det som har REA..eller gäller det samtliga ?? Matte

2011-03-17 @ 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0