Coaching

Igår fick jag riktigt bra coaching från min chef. Han fick mig att inse hur mycket jag har växt på kort tid, fantastiskt roligt. Det är riktigt skönt att för första gången känna att jag är med i ett team där människorna verkligen bryr sig om varandra, där jag kan öppet visa vad jag känner utan att bli dömd, helt fantastiskt underbart. Idag ska jag ge allt på jobbet, jag har varit lite off senaste dagarna eftersom att mina tankar varit hos min vän som gick bort. Men nu börjar det kännas Mycket bättre och jag kan äntligen börja slappna av. Nu ska jag gå och mysa med min Noah som redan är vaken. Liam sover fortfarande, han gillar verkligen att sova, precis som hans mamma. Ha en fantastisk dag nu, kramar Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0