Uppdatering imorgon!

Jag har haft en intensiv period i livet, mycket upp och ner. Blandade känslor, humöret sviker mig och jag är slut, slut som människa, mamma och sambo... Utbränd??? Jag är konstant trött men när jag lämnar prover så visar dem ingenting, jag är alltså frisk, vilket är super skönt. Men jag är såå trött, vilket är ett sätt för kroppen att kräva att jag ska vila, varva ner och börja njuta av livet istället för att stressa igenom det! Liam har troligen allergi, vi har lämnat prover och inväntar nu svar. Sen fyller vår älskade underbara Noah 2år om 16 dagar. Jag har då ingen bebis längre. Marcus fyller oxå år snart, om en månad för att vara exakt. Undra vad jag ska hitta på till honom??? Imorgon har jag och min bästa väninna bokat in oss på massage inne i stan, att äntligen få unna sig lite är välbehövligt för mig med två små kidz hemma. Nu dags att sova... Kram o god natt

Kommentarer
Postat av: veronica

Allt blir bra! Ge det tid, tror mig!!!!

Jag finns alltid här för dig, du är min enda syster & älskade syster!!!!!

Jag tycker att det är jätte bra att du unnar dig massage - det behöver du!!!! många kramar älskade sis!

2011-06-15 @ 10:51:56
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0