Tankarna snurrar.

Det är mycket som hände just nu i mitt liv, många byggstenar som ska hamna på rätt plats för att jag ska kunna fungera normalt! Jag tänker oftast på andra i första hand, det har jag alltid gjort och det kommer jag alltid att göra. Detta är både bra och dåligt, eftersom att jag alltid sätter mig själv sist! Jag behöver lära mig att prioritera rätt, men det är riktigt svårt har jag nu insett senaste tiden...... Morgonen med barnen har gått bra, båda är nu hos dagmamman och njuter av tillvaron. Liam är super duktig med att ta sin medicin varje morgon, han gapar stort och sväljer ner allt utan problem. Noah är just nu inne i jag kan själv perioden och den otroligt roliga 2 års. Trotsen härjar hela tiden. Men jag älskar honom lika mycket för det=)!! nu ska jag duscha och sen bege mig mot pendeltåget för att möta upp Kim och åka in till stan, sabai sabai spa närmare bestämmt! Ha en riktig bra dag !! Kramar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0