Midsommar !!

Har haft en helt underbar midsommar! Vi började morgonen med att förbereda lite inför festen på kvällen som vi skulle ha hemma. Sen åkte vi till Hågelby för att fira midsommar med barnen, min syster och familj, mamma, pappa och mina gudföräldrar. Vi var 15 stycken och vi åt midsommar buffé som min kära far bjöd oss alla på.. Det var underbart gott och alla var nöjda och glada, till och med barnen =).

Efter maten så gick vi och tog lite lotter, åkte tåg med barnen och sen bar det av hem när klockan närmade sig 15:30.  Vi kom hem och fixade det sista innan alla gästerna skulle komma.
Tack igen kim för all din hjälp, du är så underbar!!

Igår bjöds det på grillspett, alla fick göra iordning sina egna spett och lägga på grillen. Det var så uppskattat och alla var glada och nöjda. Tror att vi var runt 14 vuxna och ca 9 barn, det var riktigt bra stämmning från början till slut.
Sista kotten gick vid 02:15.. Till och med min älskade lilla Marcus var bra på lyset igår, haha. Underbart att se honom släppa loss för en gångs skull,  han till och med dansade vilket aldrig hänt sen vi blev tillsammans i alla fall (6år).

Idag har vi också haft folk över på middag, det var lika trevligt idag som igår. Men oj vad alla var trötta från gårdagen, haha. Marcus sover redan och klockan är bara 21:40 nu.

Bjuder på lite bilder från gårdagen!








¨

Nu ska jag återgå till mitt tv tittande.. Det är ju faktiskt sex and the city på tv =).

Kramar och glad midsommar till er alla så här dagen efter..


Kommentarer
Postat av: veronica

Det var verkligen lyckat!! Kanon trevligt!!

kramizzzz

2011-06-26 @ 11:30:20
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0