Äntligen..

Nu börjar jag att komma tillbaka till verkligheten igen, sakta med säkert. Har verkligen haft ett par tuffa veckor nyligen, men nu jäklar har jag kommit på fötterna igen.
Har börjat fundera mycket på vad det är jag vill göra, vad har jag för mål?? Det är en stor fråga, men just inom arbetslivet så vill jag komma på vad det är jag är menad att göra. Vad ska Jag, Angelica bidra med i denna värld??
Svaret kommer nog snart, hoppas jag i alla fall.

På onsdag ska jag ta med lilla Noah till BVC, så jag vet vad han väger och hur lång han är nu på sin 2 års dag som infaller på torsdag!
Kan inte förstå att min lilla bebis redan fyller hela 2 år. Och Liam blir 4 i september, tiden flyger verkligen fram. Fördelen är väl att varken jag eller Marcus har blivit en dag äldre än vad vi var när vi för första gången blev föräldrar. Vi är fortfarande lika unga i kropp, själ och sinne =o)..

Nu ska jag gå och sova, är så trött..

Ha en bra kväll!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0