Veckan som snart är över =)

Den här veckan har jag jobbat med solfilm och satt upp markis, super kul som vanligt.
Jag var själv och tittade på två jobb i fredags, vilket resulterade i att vi fick in dem båda jobben. Troligen blir det nästa vecka som vi kommer att genomföra dessa.

Har idag varit i lokalen hela dagen förmiddagen och fixat lite där, hängt upp markiser och så har vi fixat ett fönster med belysning i. Skit coolt =).

Tror att denna dag bjuder på spaghetti och köttfärsås, eftersom att det är ett säkert kort så barnen äter. Sen hoppas jag på en lugn stund under kvällen. Då gårdagen var kaos, jag ville bara ha 5 minuter för mig själv men fick det inte. Så tillslut brast det för mig och jag ringde upp marcus i tårar.
Kanske är jag löjlig i andras ögon, men det är inte lätt att ha jobb, hus och småbarn på det. Krav överallt och sen ska man se till att vara super trevlig hela tiden.. Nää funkar inte riktigt för mig tyvärr.

Ska se om jag får en stund över ikväll till lite bloggande kanske =).

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0