Nu ska jag berätta för er vad som hänt!

Senaste tiden har varit väldigt upp och ner, men jag har tagit ett stort beslut och sagt upp mig från mitt jobb som säljare på SOVA. Detta har bidragit till att jag mår så mycket bättre, jag är mer avslappnad och känner just nu ingen press på mig.

Igår var vi på min kusins bröllop, camilla och micke blev man och fru! Efter många år och 2 urgulliga flickor som dem har tillsammans så var det äntligen dags att vigas inför släkt och vänner i Salems kyrka. Middags fick vi avnjuta i Sundby Gård, så vackert ställe!
Vi hade barnvakt igår och inatt tack vare marcus underbara föräldrar, det hade gått jätte bra med barnen under natten. Noah vaknade en gång, men det var bara in med nappen och sen var det klart.
Vi åkte över till svärföräldrarna vid 9 tiden imorse och jag var så trött så. Men marcus satte igång och fixade garaget med hans pappa, åkte och slängde massa på tippen och höll igång. Jag satt rakt upp och ner typ hela tiden, hehe. Men efter att vi ätit lunch och varit ute på en promenad, jag barnen och svärmor så somnade jag i soffan hos dem med liam brevid mig.

Vid 5 tiden åkte vi hem och åt smörgåsar till middag, orkade inte laga mat idag. Marcus somnade strax efter det, så jag tog ungarna och gick ut på tomten för att fixa lite. Jag har rengjort vår pool, plockat pinnar och leksaker. Ska ta lite mer foton på tomten och visa er hur det ser ut nu. Endast gräsmattan som fattas nu.
Vi har en uteplats som är på lite drygt 66kvm och så håller vi på att göra en större parkering.

Imorgon ska jag ta med ungarna för lite genomgång av jobb inom solfilms montage. Det är det jag jobbar med just nu och det är super kul. Ska jobba på tisdag och kanske onsdag också, beroende på hur det går. =)

Nu är det dags att säga godnatt och bjuda på lite bilder från gårdagen och på ungarna =).
Lagom till sin 2års dag så har han lärt sig att dricka ut mugg/glas.

Liam är mallig, han ska få åka hem till farmor och sova med lillebror sin.

Här är två av mina män! Älskar dessa så mycket. Pappa och min älskling.
Ni är såå otroligt fina!
 
*Kärlek*

Såå fina, jag kände så mycket kärlek när jag såg dem två igår!
Äkta kärlek rakt igenom!! <3

Min älskade moster till vänster och min mamma till höger!
Så fina!

Titta vilka fina namnlappar min kusin hade gjort till bröllopet!

Nu måste jag lägga Liam, annars kommer han inte upp imorgon!
Ha en riktigt fin söndag kväll nu!
Kram på er alla!
 


Kommentarer
Postat av: Matte

Lycka till..M

2011-07-18 @ 10:35:49
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Det är underbart att ha gamla anka tillbaka!!!

du har en helt ny energi!!! Löööve you sis! puss

2011-07-19 @ 14:13:10
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0