Idag har vi varit på stranden!

Riktigt mysigt att spendera dagen med familj och goda vänner på stranden. Till och med jag badade, den ni. Käkade god sallad till lunch och ungarna fick även glass.

I familjen så har vi det bra, alla är friska och pigga. Imorgon så börar grabbarna hos dagmamman igen och Marcus börjar jobba ordentligt igen. =)
Just nu i skrivande stund så ligger alla 3 och sover lite lunch, riktigt lugnt och skönt ;) har jag det nu.
Sen ska vi över på middag hos svärföräldrarna och säga hej då till vår lilla Adam som nu lämnar det trygga boet och ger sig ut på nya äventyr långt från mamma och pappa! *Lycka till gubben*.

Sen ska vi även fota deras bil och lägga ut på Blocket. Ska även lägga ut en hel del andra annonser åt dem också. Sen ska vi nu sälja iväg barnens kana och Noahs lilla cykel. =)

Jag ska denna vecka ta på mig att antingen måla huset eller fixa hem en massa jord som jag då ska lägga ut på hela tomten.. Jag är nog inte riktigt frisk som vill göra sådant själv ;). hihi

Nu ska jag ta och gå ut en sväng på tomten.

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0