Idag har jag varit duktig!

Har hunnit med en hel del denna dag. Dagen började med att jag var ledig.
Men efter en incident som hänt så åkte jag iväg på morgonen och fixade lite grejjer. Väl hemma igen vid 13 tiden så var det bara att lägga ner min älskade lilla Noah för lunch sovandet, sen var det bara att börja plocka hemma.
Har hunnit med att:
* Måla ett elementskydd i vårt sovrum.
* Satt på nytt snyggt svart tak på vår hammock.
* Badat barn.
* Lekt med barn.
* Betalat räkningar
* Betalat av två räkningar vilket betyder att vi helt plötsligt har mer pengar över varje månad =).
* Sålt en mangel som bara stått i vår källare sen vi flyttade in för 1½ år sen.
* Vikt tvätt
* tvättat två maskiner.
* Bäddat rent i sängarna.
* Ringt ett samtal inom jobb
*Ladddat två diskmaskiner och diskat.

Nu ska jag:
* Lägga barnen
* Hänga tvätt
* Plocka unadan alla leksaker som ligger utspridda över tomten.
* Forsla fram en massa grus.
* Plocka bort äpplena som ramlat ner från vårt äppelträd
* Tvätta håret och duscha.

Och sen SOVA..

Hoppas att ni haft en riktigt härlig torsdag!

Dagen har varit helt okej, fått mycket gjort och det är alltid skönt.


Kommentarer
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Vad duktig du har varit :-D

visst är det skönt när det är gjort? kram!

2011-07-29 @ 11:59:43
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0