Världens bästa tisdag ?!?

Såklart att det är världens bästa tisdag idag, har man den inställningen när man vaknar så blir det en fantastisk dag!

Idag har jag kanske inte varit världens mest produktiva människa, men jag har haft en väldigt bra dag.
Vaknade på fantastisk bra humör, fått sovit utan att ha ont i ryggen. Jag sov på en Tempur madrass inatt och det var inte så obekvämt som jag hade trott, det var helt okej.  

lämnade barnen vid halv 9, sen åkte jag raka vägen till Huddinge för att hälsa på min söta KIM.
Dem hade införskaffat sig playstation MOVE, det var super kul.
Vi stog nog där i 2 timmar och bara roade oss.
Jag fick även tömma ut mig lite "skit", pratade om allt som bekymrar mig och vad jag har för funderingar, hon är min psykolog, LOVELY!!! (Tack för stunden idag Kim)

Vad har jag gjort mer idag???
Mjo jag har faktiskt varit och hämtat ut min nya skönhet till bil.
En super snygg röd Volvo V50!!!
Kan inte sluta le när jag tänker på att jag äntligen är volvo ägare igen, som jag har längtat efter det nu i flera år.
Kanske låter larvigt i andras öron, men jag har en liten förkärlek till volvo bilar, Älskar dem bara.
Trovärdiga bilar, snygga, prisvärda, inte så dyra att laga och igen (snygga bilar)     =o).

Annars så har dagen bestått av middag, hämtning av barn och nu håller jag på att roa en liten herre vid namn Noah som vaknade nyss och var super ledsen. =(
Tror att han kanske håller på att få tänder eller så är det något annat som är på gång i sjukdomsväg kanske..
Det återstår att se.

Imorgon ska jag äntligen jobba igen, efter 4 dagars ledighet. Ska bli spännande att se om jag lyckas sälja något nu efter mina slappa dagar. =)

Sov så gott!!

KRAMAR ANKA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv gummsan! <3<3 Nästa gång klår jag dig i Discgolf!! ;)

2011-01-26 @ 07:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0