Världens bästa Lördag!!

Idag har vi sista lördagen i januari månad och det kommer att bli en av de bästa lördagarna på lääänge..
Eftersom att jag jobbar så är det bara där en super dag och idag kommer det att vara mycket folk i butiken, super kul.
Igår hade vi rätt mycket kaos i butiken, dock inte för att det var för mycket folk utan det var med för att vi var för få för allt som behövde göras. Dessutom klantade jag mig, så jag fick stå kvar till halv 9 igår kväll, hehe.

Idag efter jobbet så ska jag möta upp Kim hemma hos mig för att sen gå ut och svänga åra lurviga på dansgolvet. Ska blir riktigt kul, dock så kommer jag att vara helt DÖD imorgon å jag ska jobba, men den smällen tar jag. =)

Bjuder på lite bilder imorgon tänkte jag, på våra Outfits till ikväll och lite annat kanske ;)..

Ha en toppen dag nu alla underbara människor!
KRAMAR ANKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0