Torsdag idag.

Tänk att det redan är torsdag. Idag bjuder dagen på mera jobb för min del, vet redan att jag kommer få sälja två sängar idag. Hade dem kunderna igår och dem ska komma iin idag för att göra klart det sista =).

Igår när jag kom parkerat bilen på uppfarten och börjar gå mot dörren så ser jag ingenting ovanligt, tackar för att Marcus öppnade dörren och säger akta hålet. Min reaktion: Vilket hål, jaha du menar där.
Snacka om att jag inte är uppmärksam, dem har bilat bort vår trappa vid ytterdörren och dessutom grävt ca 2 meter ner i marken, 1½ meter brett. Hur kan man missa det liksom.. Haha. Skyller på tröttheten ;)

När jag väl kom in igår, fick gå igenom källaren och upp den vägen. Det första jag ser när jag kommer upp är SOFFAN, jäklar vad snygg den är. Och den står riktigt bra i vardagsrummet =).

Ska ta bild så fort jag har lite tid över. Nu ska jag strax åka till jobbet, men först säga hej till min svärfar som kommer strax och sen hälsa på dränerings killen som jobbat utanför nu.

Hoppas att ni får en lika fantastisk dag som jag ska ha!!

Ååå SOLSIDAN kommer tillbaka på söndag!
Älskar den serien =). Jag var statiskt i den serien förra säsongen =)

KRAMAR på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0