Time to sleep!

Snart dags att sova, om det går förståss!
Inatt kunde jag inte sova för att jag hade så ont i ryggen. Om jag låg raklång på rygg så värkte hela ryggen, låg jag på sidan så fick jag ont i skulderbladet. Fick till slut ställa mig upp för att värken skulle släppa någolunda. :(

Idag har jag varit hemma och haft ont, även hunnit med att ringa ett argt samtal till Mälarvik.se där vi köpte vår Mazda 6:a. Dem har nämligen glömt att ge oss väldigt viktig information om vår bil, som nu gör att vi knappt får något för den om vi byter in den på VOLVO.
Jag har nu krävt att Mälarvik köper tillbaka Mazdan omgående! Han ska ringa upp imorgon igen.
Det har nog aldrig hänt att jag varit så arg på en säljare!!
Mig kan dem FAN inte lura!!!

Vi har nu hittat en Volvo V50 som vi är väldigt intresserade av.
2008 års modell, pris 144.000, 2 års garanti mm.
Dessutom får vi väldigt bra ränta och troligen 4 nya vinterdäck till det ;)..
Det är tur att man jobbar som säljare och vet lite vad man kan trycka lite extra på, hehe..


Nu ska jag ta mig ett välförtjänt varmt bad, vi har äntligen fått nya blandaren =).

Bjuder på några bilder från min fina "blivande tvättstuga"... =)

Imellan skåpen ska tvättmaskinen och torktumlaren stå! =o)






Så här ser det ut utanför vår dörr just nu =). Fortfarande ett hål på 1½ meter ner.
Men det kommer att bli bra.
 


KRAMAR Angelica
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0