Rygg problem...

Min rygg är fortfarande riktig dålig, är stel som en pinne, spänd, öm och så värker det som tusan till och från hela tiden...
Börjar bli orolig att det är något alvarligt fel eftersom att det inte blir bättre. Hoppas att kiropraktorn kan hjälpa mig på måndag.

På tisdag ska vi hämta hem en ny liten skönhet.
Igår efter min utbildning så åkte jag ner till Mälarvik.se och skällde och ställde krav, kände först att jag kanske ska be om ursäkt. Men tack och lov för att jag inte gjorde det. För när jag lämnade in bilen hos dem för inbyte så var dem f*n inte trevliga alls. =/, Kommer aldrig att rekommendera dem till någon jag står nära i alla fall.

Vi har nu blivit med Volvo V50, en super fin röd färg, 2008 års modell. Det är tur att man jobbar som säljare och blivit liiite tuffare än vad jag varit tidigare. För Marcus stod bara på sidan om, helt tyst och lyssnade på mina krav till säljaren, haha.
(Trodde aldrig någonsin att lilla jag skulle kunna klara av att få bättre villkor på saker och ting, men jag har lyckats att tuffa till mig en hel del inom loppet av några månader)
Priset på bilen var: 138.000:-, slutade på 132.000, räntan kunde jag trycka ner med 1% utan problem, toning av rutor fick jag 1000:- billigare, vinge bak fick vi också bra pris på, dessutom får vi vinterdäck på 15"alu fälg, vi fick även en service med byte av olja och bromsar....
Totalt hamnade denna bil på 140.000:-... Kan bara säga att jag är mer än nöjd!
En riktigt trevlig säljare var det också, köpt på ´Bilia, Haga Norra.
Jag är riktigt nöjd med mig själv.

Nu ska jag sova. Är så trött i ryggen =(.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0