Party!!!

Igår var jag och tant Kim ute på party. Började hemma hos mig med lite alkohol och efter det gled vi in till stan.
Hamnade först på ´Gröne jägarn där det blev två drinkar och en massa sjungande, eftersom att det är Kareoke där. Efter 1 timme där så gick vi vidare till Göta källare, där vi dansade gärnet och hade super kul ..
Slutade som vanligt med lite natt mat, tåg hem och sista biten blev det taxi för min del. Hatar att gå ensam mitt i natten, så blev en resa med taxi för 87 :-.. Helt okej =).

Idag har jag jobbat, det har gått bra. Kände mig lite halv seg dock, men lyckades i alla fall sälja 2 stycken bra sängar och fick träffa två underbara familjer. =)

Bjuder på några fina bilder från igår =).






KRAMAR
**Anka **


Kommentarer
Postat av: Matte

Snygga brudar... :-)Tur att man inte var där..då hade det blivit massor av Champagne..Bra att du tar taxi hem..Inga tjejer ska gå själva på natten..borde vara gratis med taxi för er efter 23.00 om man åker till sin hemadress..Mycket dans,då borde ryggen blivit bättre nu..Jag tar familjen till Phuket Thailand men kommer nog inte kunna låta bli att kika förbi..Ha det bäst..Matte

2011-01-31 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0