Mysdag..

Idag började min dag rätt surt. Lämnade barnen och åkte sen hem för att ta ett varmt bad i lugn och ro, gissa vad som händer då ?!??! Jo, precis.. Varmvattnet vill inte komma fram, så jag får ta en snabb dusch i pissljummet vatten. Och kan även tillägga att detta åtgärdades för 1 vecka sedan av en trevlig karl. Men tyvärr så håller det inte nu heller. Nu börjar jag att sura ut rejält, för detta är inte okej alls!

Men väl på jobbet så blir min dag super igen. Har fått hjälpa två underbara människor att köpa ny säng. Pratat allmänt om sängar med 2 andra kunder och haft en jävligt bra dag i övrigt =).

Marcus och barnen kom förbi jobbet en sväng, ååå så glada barnen blev av att få se mamma sin och jag över att få se dem. Båda barnen bli lite ledsna över att behöva gå ifrån mamma.

Imorgon hoppas jag att vi inte blir översprugna på jobbet, då vi endast kommer att vara 3 säljare i butiken. Några är sjuka och andra ska på utbildning, men det grejjar vi galant =).
Jag ska sälja minst 2 sängar imorgon ;).

Nu ska jag ta och skriva ihop min budget för 2011 som min chef vill ha. Ska bli kul att få sitta och fundera/reflekter lite granna över vad jag själv kan åstakomma. =)

KRAMAR på er alla underbara där ute!
ANKA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0