Inte nog med det =)

Inte nog med att jag har fått fixa mitt hår, utan nu har vi köpte en ny soffa. SÅÅ fin och stor..
Eftersom att man är säljare, så vet jag lite hur man kan trixa med priset ;).. Vi fick den liite billigare och hemleverans dessutom.

Så ser den ut, fast våran kommer att vara vänd åt andra hållet. Alltså Divan delen är på vänster sida.
Det är en soffa att mysa i vill jag lova. Barnen älskade denna soffa, Noah kröp upp direkt i myshörnan och såg så nöjd ut.
Vi får den imorgon mellan 13-15, längtar tills jag kommer hem från jobbet =).

Nog om soffan, jag har fått bli fin i håret, blond, nyklippta toppar och en liten sne lugg, I like. 

Vi ska nu sälja våran soffa också, ska släng ut den på blocket nu ikväll. 
Vi har Ektorp, en 3sits, en 2sits och en fotölj i svart. Allt åker iväg för 4000-4500 :- ...

Idag har även grävaren anlänt till vår tomt, det är nämligen dags att dränera huset. Har haft ett möte idag med killen som ska utföra jobbet också, riktigt trevlig och kunnig. Det gillar jag skarpt.

Jag har även tillagat lunch som dessutom blev middag för vår del. Broccoli, potatis och lök soppa, med tomatsallad, philadelphia ost och knäckebröd. Detta är från Linas matkasse och var sååå gott, ett stort plus i kanten för att det är nyttigt också. 
 
Nu ska jag ta och duscha, måla naglarna och sedan städa klart i vardagsrummet inför soffans ankomst imorgon :).

KRAMAR på er alla härliga människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0