Hur kan man vara såå slut.

Jag förstår inte hur man kan vara så slut i kroppen, det värker i min rygg, jag känner hur mina muskler kring skulderbladen värker som mest och jag vill bara sova.
Idag har jag haft en rätt så lugn dag på jobbet, men samtidigt så har jag haft att göra hela tiden i alla fall. Men något skriker från min rygg, någon säger mig att det inte står rätt till.
Tror att jag ska ta och boka ett besök hos vår kiropraktor på jobbet, det kan vara värt det så ryggen håller ett tag till.

Idag har jag och Marcus tagit beslutet av att vi ska handla på Ica Kvantum här efter, för att få lite koll över vår månads matbudget och ha en budget som vi har att spendera på mat. Personligen så tycker jag att 4000 borde räcka för oss 4 i en månad. Och bara där så har vi 1598:- bara Linas matkasse med 10 middagar + matlåda, så vi borde grejja 4000:-...
Hur mycket ligger eran matbudget på i månaden?


Bjuder på en halvbra bild på soffan.

 

Båda barnen sover nu så sött i sina sängar.
Imorgon blir det till att få gå upp tidigt igen, eftersom att grabbarna som dränerar huset är morgon pigga och gärna drar igång traktorn innan klockan slagit 8.
Nu ska även jag ta ett besök i min osköna säng, längtar efter min nya skönhet.
Ska köpa en Jensen Supreme kontinental, svart med spegelben och gavel med wave tyg. Oj så snyggt det kommer att bli och för att inte tala om SKÖNT. =)


Hoppas att ni haft en super dag!
Och tänk på att: Ett leende kan göra någons dag, Så LEE för tusan åt varje människa du ser. För i slutändan kommer det att gynna dig också, för du kommer att bli gladare som person.
=)


Kommentarer
Postat av: issa

håller till fullo med det sista du skrev..

det är sånt man börjar tänka på när man jobbar i butik :) man själv blir glad och alla runtomkring också! :D

2011-01-13 @ 23:47:22
URL: http://isabellelindqvist.blogg.se/
Postat av: syster-virris

Vi har budget på 4000kr men då är det inte inräknat om vi äter ute för då drar det iväg... men max 4000kr!

Vi tar ut 4000kr varje månad och det är pengarna som ska räcka för månaden (lämnar kvar 1600kr för linas) men resterande tas ut. då är man mer snål och tänker efter.

Jätte fin soffa, ser urmysig ut!! Bra köp sis.

2011-01-14 @ 15:28:13
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0