Detta skulle ni sett.

Igår kom det en kille och köpte våran 2 sits soffa. Och det var ett projekt som jag sent kommer att glömma, för vi har som sagt ingen utgång just nu. Soffan går inte ner i källaren och utan för ytterdörren så är det ett hål 3 meter ner och ca 1½meter brett. Men killarna envisades om att den går ut genom dörren och över detta hål, så en kille hoppade ner i hålet och stog med armarna upp för att hålla emot soffan, medans Marcus står på insidan av huset och lyfter ut den till en kille som står på andra sidan av detta hål. Kan lova att det inte såg eller var lätt att göra detta.
Men det gick till slut och kille som köpte soffan skickade ett mail idag til mig, där han skrev att han var super nöjd med köpet och att det passade super bra hos honom. =) Kul att höra måste jag säga.

Idag har dagen bestått av jobb och sen middag hos min darling Kim. Riktigt mysigt att få träffa kvinnan igen efter ett tag nu.
Känns som att jag jobbat rätt mycket nu senaste tiden att jag inte har fått tid över till vänner och släktingar alls. Men imorgon efter att jag lämnat barnen hos dagmamman så ska jag åka raka vägen till Huddinge för att träffa Kim igen, fika och så ska vi gå och sola lite =). Ska blir super skönt och mysigt att bara få vara för en dag, är nämligen ledig imorgon.

Idag på jobbet så kom min älskade pappa in för att säga hej och köpa ett nytt örngott till hans nya tempur kudde som han fått av mig. =)
Jag hade inte räknat alls med att han skulle komma in där, så jag tittar upp och känner bara: Fasen vad jag känner igen honom och tittar snabbt bort igen. Sen slår det mig, men ta me tusan det är ju pappa.
Och detta säger jag högt ; Nämen det är ju Du, tyckte väl att jag kände igen dig, HAHA, sen skrattade alla gott som stod vid kassan efter mitt utlåtande. =)

Nu ska jag ta och läsa en bok och lägga mig i min inte så sköna säng.

Kan bjuda lite på mig själv också, jag har nämligen sträckt insida lår ordentligt. Och detta skedde medans jag stod i vardagsrummet och körde Aerobic/dansade till hög musik, hade riktigt kul, fick bra mortion och slappnade av ordentligt. Jag är en sån person som behöver få dansa av mig ibland för att må bra i själen ;).
Tror att det är dags för en kväll på dansgolvet snart =D

Sov gott, KRAMAR anka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0