Dålig på att uppdatera!!

Känner att jag inte lagt ner 100% energi på bloggen denna vecka som varit. Har haft fullt upp med jobb och barn helt enkelt. Idag har jag varit ledig dock, men haft fullt upp i alla fall.
Vi har fixat lite nytt till vardagsrummet bland annat, fixat massa tvätt, städat lite mer grundligt i badrummet och så har jag hunnit med en vända till Coop för att köpa lite mat till veckan som kommer.

Imorgon väntar jobb igen, så underbart. Det är verkligen första gången i mitt liv som jag storm trivs på min arbetsplats. Alla är snälla/hjälpsamma mot alla, inget skitsnack bakom ryggen och sånt. Jag gillar det job jag får utföra, i och med att jag hjälper människor varje dag till bättre sömn, hur schysst är inte det på en skala.

Igår på jobbet fick jag höra från en kund att hon tyckte jag var så trevlig, hjälpsam och ingen säljare som är PÅ, om man kan uttrycka det så..
Att få sådan direkt positiv feedback från en kund är nog det som värmer mest i mitt hjärta. Dessa kunder är så tacksamma för det lilla extra man gör och visar det verkligen!! *ME LIKE*
Imorgon hoppas jag på att sätta en riktigt nice säng affär, då jag har ett mål för mig själv att sälja denna månad.
Jag kommer självklart att grejja det.. *önske tänkande i alla fall ;)*


Nu måste jag sova, är så trött...

Natti natti gott folk =)


Kommentarer
Postat av: virris

Vad skönt att du trivs, du kanske har hittat din grej i livet :)

Men håller med du är kass på att uppdatera ;)

- men du är förlåten!!!! kramizzzzzz

2011-01-08 @ 22:08:41
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0