Älskar mina knoddar mest av allt !!!!

Som jag har saknat att gå ut med barnen en lördag/söndag morgon.
Jag har jobbat så mycket den senaste tiden och haft fullt upp så jag inte haft tid över med barnen känns det som.
Men denna helg när jag varit ledig, så kände jag bara att nu ska jag ge barnen all min tid.
Så igår gick jag till parken med dem vid 10:30, sen tog vi en lång promenad för att köpa pannkakor och sen hem igen. Tror vi kom hem runt 12:30-13:00.
Jag fixade då pannkakor till kidzen och sen somnade Noah på två röda, Liam och jag låg bara och mös i hans säng medans vi kikade på Spiderman (för 111:e gången typ, haha).
På kvällen kikade vi på Beck- levande begravd (fasen den äckligast beck film jag sett, men samtidigt den bästa), tittade även på Karate kid, Liam tyckte att den var super bra, även jag.

Idag har jag också varit ute med mina underbara barn, vi tog pulkorna till parken och åkte för fullt.
Det bästa som finns är att få höra sina barn skratta högt av glädje och det gjorde båda två idag.
Barnen åkte pulka och skrattade så mysigt, mitt hjärta smälter lite mer för varje gång.

Idag har jag haft väldigt mycket funderingar i huvudet.
Men dem tänker jag hålla för mig själv, än så länge i alla fall.

Är i alla fall lite nyfiken av mig, så tänkte kolla vilka ni är där ute som läser min blogg.
Vet att jag har uppemot 100besökare per dag, vilka är ni =) ???


Kärleken är obeskrivlig till mina två guld hjärtan!!

KRAMAR ANKA


Kommentarer
Postat av: malin

en av dom är nästan din granne :P vi har lite gemensamma bekanta mm och så hitta jag din blogg efter att ha sett dig på tv så är ju tvungen att titta in ibland :P

2011-01-23 @ 21:10:54
URL: http://malinsown.blogspot.com/
Postat av: Millan

Hej gumman! Joo, jag känner igen symtomen, men jag har inte tid att gå in i väggen eller få det dokumenterat att jag är deprimerad.. Vem skulle då finnas för min stackars gudson? Vem skulle då ställa upp på alla vänner? Vem skulle då ta hand om hemmet? Vem skulle då göra mina uppgifter till skolan?



Hoppas du inte tar illa upp, för jag menar inget illa, absolut inte!! Jag menar bara att jag inte har tid att må dåligt =(



Du ser, jag har ju tom glömt bort att jag skulle fixa en ny design till dig =O Kom på det nu när jag läste din kommentar =( Förlåt gumman, ska fixa det i veckan, om jag nu kan komma ihåg det =(



Stor bamse kram

2011-01-23 @ 22:12:48
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Matte

Hur går det med ryggen?? Jag har en kanonduktig kille som vi jobbade med under Gladiatorerna m.fl.

som håller på med både Naprapat,Kiropraktor och Akupunktur..Håller till på Kungsholmen.

Jag kan maila hans uppgifter om det inte blir bättre..

Förmodar att du har världens mest bortskämda barn...efter mina :-) Matte

2011-01-24 @ 16:39:01
Postat av: emma

jag läser din blogg dagligen :) älskar den

2011-01-24 @ 19:40:11
URL: http://snutissen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej mitt namn är Therese är mamma till 2 barn William 5 år och Linnea 3 år, Hittade din sida via din syster, Linnea och Celine är bästisar på dagis.

Har läst din blogg länge men är sämst på att kommentera

2011-01-24 @ 20:47:18
Postat av: Sabine- 21år & mamma till 2 underbara barn.

Jaaaaag läser =)

Kramar!

2011-01-26 @ 10:11:08
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0