2011!

Det känns alltid ovant att skriva ett nytt år. För en timme sen så var det 2010 men nu är det minsann 2011. Detta innebär, för min del, nya utmaningar och att ha jävligt roligt genom alla med och motgångar. För allt blir så mycket lättare om man bara vågar tro på sig själv och ha humöret på topp. Detta nyår firades in med anne,lasse,marcus,david,anneli,eva,peter,viktor,elinor,liam och noah. Vi har haft super trevligt med riktigt god mat, god dricka, trevligt sällskap, raketer och nu sovande barn. Liam har nu börjat piggna till från sin sjukdom, men äter fortfarande väldigt dåligt tyvärr. Idag har vi haft en mys dag på dagen. Först åkte vi iväg för att inhandla skridskor till mig och marcus. Efter det så drog vi på oss dem, stoppade noah i vagnen och liam på skridskor för första gången. Haha nu förstår jag verkligen innebörden av bambi på hal is, idag var det liam på hal is som gällde. Men vi fick han tillslut att stå helt själv på gren med skridskorna på. Heja liam 3år, super duktig och vi hade riktigt kul. :-) nu ska jag sova, är så trött efter denna dag. Kramar och sov gott. Sen säger jag bara ett gott nytt år till dig, hoppas detta år blir 100gånger bättre än förra. :-D

Kommentarer
Postat av: Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

Gott nytt år syster!!!!

Det här året ska bli så mycket bättre än 2010 men 2012 blir ju det bästa, you know ;)

kramiz

2011-01-01 @ 10:55:46
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0