Vart tog min energi vägen??

Senaste dagarna har det varit mycket nu och nu har min kropp sagt ifrån.
Jag har ont i magen, mår illa, hostar och är allmänt borta i huvudet, inte alls kul.

Idag ska jag ta mig till jobbet och göra klart allt jag inte han med i söndags och kolla igenom mina ordrar mm. Hoppas att jag orkar hålla ut hela dagen, för jag känner mig halft borta i skallen, men kanske blir 10 gånger bättre när jag får komma till mitt fantastiska jobb och göra en massa nytta =).

Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning för jobbet =).

KRAMAR ANKA

Kommentarer
Postat av: FRu Flugge

Ett tips att ha på jobbet e en vattenflaska med Dextropur socker det ger energi så du orkar och se till att dricka mycket och inte bara kaffe de torkar ut kroppen...

2011-02-10 @ 21:16:37
Postat av: Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

Precis, lyssna på Alex nu!!!!! Alex e la bäst ;)

* löööve you Alex *



Men vad skulle jag skriva här? höööm...

Ta hand om dig syster!!! pöss

2011-02-10 @ 23:23:50
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0