världens mest fantastiska Måndag.

Idag är det en riktigt härlig dag, för jag är nämligen ledig =).
Men inte får an vila bara för att man är ledig, utan nu ska jag dra fram alla babykläder och se vad jag kan sälja vidare. Har så mycket fina baby kläder som kan säljas till någon som behöver dem mer.
Har lagt ut Noahs Polarn och pyret jacka för försäljninge, får se vad vi kan få för den. (storlek 86)

Ska även lägga bud på en begagnad POP jacka åt Noah, då han behöver en i stolek 92 nu till våren. =)
Ska kika över barnens leksaker också , finns säkert en massa baby leksaker som jag kan sälja iväg nu också.

Igår var vi på Äntligen Hemma mässan, det var så mysigt att gå runt där och bara drömma sig bort, saker som vi vill köpa men inte riktigt har råd med och bara vara vi två för en stund. Barnen var hos farmor och farfar medans vi strosade runt.
Vi fick en idé om att skaffa en utomhus bubbelpool, det kostade inte alls så mycket som jag hade trott, och månadskostnaden var inte mer än ca 200 för att ha den igång hela tiden. Vore ju super mysigt att sitta i den medans det är -15 grader ute. 
I sommar ska vi bygga ny altan på ca 60kvm och då funderar vi på att sänka ner poolen i den, men vi får se hur det blir med den planen. 

Nu ska jag ta fram lite babykläder och börja fota allt som går, ska även lägga ut en hel del mamma kläder som ligger och skräpar sen min graviditet med Noah. =o)

Hoppas att ni får en fantastisk måndag! 
 
Tittut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0