världens bästa Fredag!

Jag har ju glömt att skiva om min fantastiska karl, ibland kan han överraska.
I måndags på alla hjärtans dag så kom han hem med en underbart fin vas med några rosor i mm. en bjöd han mig på middag också, vi åkte till Älvgården och jag åt plankstek. Så gott och uppskattat!!
Inte varje dag man får lyxa till det så!

Idag är det världens bästa fredag, det har det varit sen jag vaknade och den inställningen ska jag ha tills jag går och lägger mig, för då kommer det att bli världens bästa fredag!! =)

Strax ska jag ta och åka till mitt jobb för att sälja så sjukt mycket sängar ;), fast tror i och för sig att det kommer vara rätt dött idag, det är liksom inte så många som har pengar nu. Men med min inställning så kommer jag få sälja lite iaf. =)

Nu på morgonen har jag lagt ut lite saker på tradera, hoppas jag blir av med en hel del. Har rätt mcyekt kvar att lägga ut dock. Tror vi har 3-4 kartonger med babykläder i storlek 50-80. 
Noah har just nu 86 och Liam har 104. 

Jag ser fram emot Thailand, börjar tröttna rejält på denna kyla nu. 
Men bara  39 dagar kvar nu så det kommer att gå fort.

Nu ska jag åka till jobbet.
Bjuder dock på dagens bild på min tokiga lilla son.  

Noah sitter i en kundvagn! =)

Jag är tokig, men fasen vad kul jag har!! =)

KRAMAR på er alla och ha en fantastisk dag nu!
* * * ANKA * * *


Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Emilia och Tilde

Hej gumman! Du, jag ser att du tagit bort juldesignen, OM du vill så kanske jag kan få göra ett försök att göra om designen?

Om jag får de så gör jag gärna de efter att vi kommit hem :)

2011-02-19 @ 11:57:24
URL: http://mrsnygren.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nähä här var det ingen julstämning längre...



kram

2011-02-20 @ 22:35:17
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0