Trött mamma.

Jag är en riktigt trött mamma nu kan jag meddela. Har jobbat 4 dagar i rad nu, ledig imorgon sen jobbar jag typ 6-7 dagar i sträck.Har tagit på mig några extra pass för att jobba in semester dagar inför Thailand 2011 =).

Jag har nu sålt en del barn saker på tradera, men har mer än dubbelt så mycket saker kvar att sälja. Ska lägga ut vår ena sulky vagn på Blocket nu, sen ska jag fota en massa barnkläder och lägga ut på tradera imorgon eller idag om jag orkar. Imorgon måste jag posta en hel del kläder som redan blivit sålda. =)

Tror nu att jag snart är upp i 1500:- för saker som bara legat och tagit plats. Känns super skönt att sälja till någon som kan ha nytta av det istället.

Denna helg har varit ritkigt tung och jobbig för mig, då jag fortfarande bearbetar min kompis död så flyter tankarna iväg ibland på gamla minen och saker vi upplevde tillsammans. Jag gick inte på minesstunden som var i lördags för att jag inte hade klarat det, jag fick höra nu i efterhand att hans föräldrar och bror var närvarande, så jag är väldigt glad över att jag inte gick. Det har blivit alldeles för tufft och sorgligt för mig. Men jag har Tiffe i mina tankar och nu vill jag bara veta lite mer exakt vad som hände så det blir lättare för mig att bearbeta detta.
Har fått reda på att han dog den 21:a vid 8 tiden, troligen att han är hem transporterad nu och att dem blivit på körda av en bil medans dem stog och kollade på utsikten. =( *tårar*...

Nu till lite gladare nyheter. Jag är stolt över vad jag presterat denna månad på jobbet, jag har fått ordning på saker och ting, vilket gör att jag har super koll själv =).

Jag ser fram emot vm-dagen som sker den 28:e mars och såklart ser jag fram emot den 29:e då min utlandsresa börjar med familjen.. *kärlek* Saknar mina barn så otroligt mycket. Vet att mina älskade barn kommer att ha super roligt med mamma och pappa i poolen, solen och leka hela dagarna. =)

Nu ska jag ta och fota en hel del.

Kramar på er underbara människor!
*Glöm inte bort att just DU är unik*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0