Tradera!

Idag har jag fotat en hel del barnkläder som nu ska säljas. Har så mycket barnkläder så borde bli en del money.
För dem pengarna som jag får in ska jag lägga på barnens sparkonto, det är ju ändå deras gamla kläder.

Imorgon är det dags för barnen att återgå till dagmamman igen, efter några dagarna magsjuka. Men nu är det full rulle på båda två igen. =)

Noah har verkligen kommit in i 2 års trotsen nu, hemska jobbigt då Liam kommit in i 4 års trotsen liiite för tidigt.
Men jag ser det bara positivt, för det är nu dem formas som mest, till de två underbara killar som de ska bli. Detta är något jag tar vara på enormt mycket, jag märker resultat redan nu på 2 dagar när jag haft båda hemma.

Min minsta lilla ögonsten har exploderat i ord helt plötsligt. Jag förstår typ hälften, men resten går att lista ut. Det är så underbart att höra vad han vill.
Ett smakprov från idag:
-Mamma, oah ha sån.. Pekar på vindruvorna.
- Vill du ha vindruvor?
-Ja, oah ill ha druva.

Efter en liten stund kommer han tillbaka.
-Mamma ill ha mera.

För bara några dagarn sen så kunde han bara säga två ords meningar, men nu händer det grejjer. =)

Nu måste jag hänga tvätt sen sova =)

God natt.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0