Onsdag, underbara onsdag.

Idag vakande jag vid halv 8 och kände bara att jag ville somna om, men det hade jag ingen möjlighet att göra.
Lämna barnen och sen var det bara att sätta igång och ge 100%.
Idag har jag hunnit med en hel del:

* Tvättat 3 maskiner, hängt 2 än så länge.
* Varit och kollat nya glassögon, fick två par riktigt snygga för 2500:- på speacsavers.se... Super bra service oxå
* Lagat middag, diskat.
* Tagit fram däcken, det var ett projekt kan jag säga. (tog en hammare och slog bort isen som låg ivägen för att kunna öppna dörre, haha måste sett himla kul ut)
* Åkte ner med däck till bilfirman som nu äntligen ska lösa bort lånet på vår gamla bil.
* Jag har även dammsugit typ halva huset, både uppe och nere. Marcus var duktig och skurade nere i källaren och jag tog hallen på övervåningen.

Fasen, nu har Liam kissat på sig, måste göra va en mamma ska göra =)..
Ska ta hand om min älskade stora son nu.
Sen pussa och krama båda kizen godnatt..

By the way, känner mig helt borta i skallen. Trött, förkyld, hostig och allmänt seg..
Hoppas att det försvinner av lite sömn.

Kramar anka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0