lite allmänt....

Idag har jag varit ledig, mycket skönt måste jag erkänna.
Har hamnat lite i  en svacka pga av att det är mycket runt om mig just nu. Pratade med Marcus om det idag och han stöttar mig så mycket han kan.. *TACK älskling*.
Är så rädd att hamna i en depression, har varit där förut och vill absolut inte dit igen. Så jag försöker att göra allt för att undvika det just nu.

Veckan som är nu ska jag jobba 8 dagar i rad, ledig 2dagar, jobba 7 dgr, ledig 3dgr, jobba 8dgr sen har jag SEMESTER i 3 veckor!!! LOVELY!!!

Just nu har jag mycket som skall göras och som jag måste bearbeta, vilket gör att jag inte kan göra allt på en gång och då kör det ihop sig lite för mig. 
Jag har s mycket prylar på tradera som nu skall postas, ca 15 olika paket som skall iväg till olika personer. Det är en tjej som vunnit 15 andra auktioner så hennes paket blir lätt att posta =). Men det är mycket att hålla reda på ska ni veta.
Har nog dragit hem runt 2500:- på dessa fantastiska barn kläder som bara legat och skräpat nere i källaren. 
*Jag är mer än nöjd för detta*

Nu måste jag lägga ut en vagn på blocket, då vi har 4 st hemma. Skumt nog. 
Sen är det dags förmig att sova i några timmar för att sedan ge gärnet på jobbet =). 

KRAMAR på er alla underbara! <3

*Vila i frid Kristoffer, du finns i mina tankar hela tiden*
Saknar våra tider när vi var små.
  

Kommentarer
Postat av: ticca

Hej förlåt att jag tar uppdet igen.. men jag tror att han som gick bort är min bästa arbetskompiss barns bästa vän..

Jag vet inte vad han heter men jag vet att han har en kompis som heter burken...????!!!

Jag kan bara beklaga...

lite styrkekramar från mig...

2011-03-01 @ 21:11:04
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0