Jag behöver en ny design.

Min kära vän Johanna har erbjudit sig att fixa min blogg, så otroligt snällt av henne. Dock åkte hon och hennes familj på smekmånad idag, så blogg designen kommer inte upp förens kanske mitten på mars.. Någon annan som kan sånt där som kanske vill hjälpa mig? ! ? !

Idag har jag verkligen lagt upp en hel del kläder på tradera, dock så har jag så otroligt mycket mer att lägga ut. Men det är jobbigt att gå igenom alla kläder, fota, lägga in i datorn och sen göra en annons för alla kläder, det tar tid. Men värt det.

Har lagt ut Noahs polarn och pyret jacka, det är 5 dagar kvar på annonsen och den är redan uppe i 200kr =). Det kan jag iofs förstå, då den är super fin, bra märke och i nyskick. =)

Marcus är på Hockey med Fredrik ikväll, Noah sover och Liam kollar på sin idol spindelmanen. Jag ska nu ta tag i fler barnkläder och sen bara slappa framför tv.


Ha en underbar kväll med dina nära och kära! 
KRAMAR i tusen !!


Kommentarer
Postat av: Millan

om jag bara får mitt photoshop att funka så hjälper jag dig gärna, kämpar för fullt med att få igång det =)

2011-02-22 @ 09:46:39
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0