Fredag, underbara dag.

Vet inte vart jag ska börja, har hänt en del sen sist som jag vill dela med mig av aoch framför allt skriva av mig om.
Igår jobbade jag och det gick utan problem, hade en underbar dag med fantastiska kollegor. Likadant idag, har haft en fantastiskt dag, haft mycket att göra från det att jag kom dit tills vi stängde. Men det är bara kul, butiken har blivit så fin idag. Vi har möblerat om på lite varor och fixat lite vår känsla i butiken, fantastiskt vad lite färg kan göra på kuddar, plädar, mm.. =o)

Ungarna var dem enda hos dagmamman idag, alla andra hade magsjukan inkl, en av dagmammorna. Så idag var det bara Noah, Liam och dagmamman Monica. =).

Jag känner mig så otroligt lycklig på många plan i mitt liv just nu, dock så har jag en hel del som jag känner att jag måste reda ut för att ligga på topp HELA tiden. Men det är små grejjer  tack och lov.

Idag har jag fått sälja 1 säng + en gavel över telefon, super kul. Hehe. Inte varje dag man får göra det liksom.
Ser dock väldigt mycket fram emot morgondagen, då vi kommer sälja som tusan om jag får bestämma sen kommer allas vår underbar Johanna ner och jobbar extra denna helg. =)

Nu ska jag ta och sega ner mig i soffan innan jag måste sova.

Hoppas att ni får en fantastiskt underbar helg, för det tänker jag ha! :D
KRAMAR på er alla

Glöm inte bort, ni som har barn:
Barn har inga problem, det är vuxna som skapar problem åt dem"..
En mening som slagit hårt i mitt hjärta, som jag lever efter nu.


Kommentarer
Postat av: Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

Håller inte med om de sistnämnda... för vissa föds med problem och det är inget vi kan ha ändrat på under första utvecklingsstadiet.

Kram

2011-02-13 @ 19:37:24
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0