fantastiskt helg...

Det är helt underbart vad jag är laddad inför morgon dagen, jag ska få gå en utbildning genom jobbet som kallas för VM utbildning, det ända jag behöver bidra med, för att få ut mest av utbildningen, är min nyfikenhet och det mina vänner är jag BÄST på.
Jag har alltid varit nyfiken av mig och om man inte är nyfiken av sig som person så måste man fasen ta och ändra på det tycker jag. Eftersom att man mår så mycket bättre, får lära sig nya saker hela tiden och framför allt så bidrar man med att vara så mycket mer lyhörd.
Hur fantastiskt är inte det da ??? :)

Denna utbildning tror jag kommer att ge mig så otroligt mycket positivt, för just nu står jag i ett vägskäll av mitt liv där jag bara är. Jag behöver en livs coach som kan leda mig på rätt väg och hålla ett öga på att jag sköter mig känns det som. Jag har funderingar på att skaffa mig en coach för att jag ska kunna utföra allt det jag vill till 100 %, men nu återstår bara att fråga denna person om den vill ställa upp på detta ärofyllda uppdrag ;).

Jag har nu länge stått och trampat på samma ställe, jag tror att jag vet vad jag vill, men samtidigt så tror jag inte ett dugg på mig själv i vissa lägen. Jag ger mig väldigt lätt och vågar inte riktigt kliva utanför denna trygghets zon. Jag har provat att anta utmaningen på jobbet och kliva utanför boxen och det har verkligen gjort mig starkare så jag vet att det är riktigt bra att våga kliva utanför sin zon, men sablarna vad det är läskigt på samma gång.

Nog pratat om mig här känner jag.
Men vi alla i familjen mår i alla fall bra, Liam hade feber igår coch sov väldigt mycket, men idag är han pigg som en lärka igen  =).
Jag har spenderat dagen på jobbet och haft en fantastiskt dag, gjorde själv 117.000:- och det är jag STOLT över. Måste dela med mig av ett urgulligt kundpar som jag hade i går redan, jag kunde inte riktigt göra dem fullt trygga med att köpa då, men dem kom tillbaka idag och hade bestämmt sig för en säng.
Efter vi hade avslutat affären så tar jag gubben i hand först och då är han så gullig att han kramar mig och tackar för otroligt bra service, sedan gjorde gumman samma sak.
Dessa kunder är få, men jäklar vad glad man blir när man får dem och man inser att man gjort något riktigt riktigt bra. =o).

Nu ska jag ta och besöka min sjukt osköna IKEA säng, men snart kommer den nya.
Inte långt kvar nu.. =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Matte

Jag har sagt det forr...Du är en OTROLIG manniska..ungefar som laten "YOU´R ONE IN A MILLON"

Sa possitiv och full av energi..Kul att du hittat nagot som ger dej livkvalitet och som du far ut sa otroligt mycket av..Som sagt ..det finns inte manga tjejer som du.Kram ,Matte fran ett 32 gr Phuket

2011-02-08 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0