Fantastiskt bra..

Idag har jag varit på jobbet och haft möte, först ett team möte mellan 8-10:30, sen ett coach möte fram till halv 1. Och båda gav mig väldigt mycket, väldigt mycket.
Och det bästa av allt är att jag kom min chef väldigt nära, det vart igentligen inte så mycket jobb snack utan mer livet i övrigt och det var så otroligt givande. Har aldrig haft sån öppen och ärligt kommunikation med en chef tidigare och det här gillar jag skarpt, för nu vet jag att det finns verkligen ingenting som jag inte kommer att kunna berätta för honom =). 

Nog om jobb snack. Idag vid 1 tiden så hade jag en tid hos min kiropraktor. Jag har fortfarande väldiga problem med ryggen, otroligt spänd, överrörlig i ländryggen och spänningar upp mot nacken. Han knåade ut en hel del knutar och tröck bort smärta från nacken. Sen fick jag nu med mig några övningar som jag ska utföra varje dag i 1 månad, efter det ska jag träffa honom igen för att se om det blivit bättre och få lite mer övningar. =)
Ska göra några övningar snart hade jag tänkt.

Imorgon ska jag lämna in bilen för toning uppe på Bilia Haga Norra, jag dilade till mig det när vi köpte bilen.
(så slipper jag göra det själv. Jag är ju trots allt utbildad inom solfilm på bilar så jag kommer att vara petig vill jag lova)
Sen efter det bär det av till jobbet för att ha en fantastisk fredag =). 

Kan meddela att vi nu har två rum i stort sett klara i källaren eller till och med tre om man räknar med den lilla hallen precis nedanför trappan. 
Marcus har varit så duktig och satt upp en massa hyllor till alla våra saker och fixat en arbetsbänk till verktyg mm. =)

Det är riktigt riktigt fint där nere nu =)

Nu är det dags för mig att äta en smörgås, träna och sen gå och sova tidigt.

KRAMAR anka
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0