Är så förbaskat ARG..

För att vi är lite duktiga människor så kollade vi nu upp ifall allt var löst med vår gammal bil, lån och så.
TACK och lov att vi gjorde det, för bilfirman som köpte in vår bil har inte betalat av vår skuld till banken, inte gjort ägarbytet ordentligt (hon ställde av bilen och gjorde ägarbytet när vi stod då, efter vi hade gått så har dem makulerat den), dem har inte heller ens ringt upp och meddelat detta. Jag har försökt att få tag i dem idag, utan resultat. Kanske är bra för deras skull för jag har varit så arg nu senaste timmen att jag typ gråtit. Det är inte ofta jag gråter av ren ilska, av människor som är så DUMMA i huvudet att dem inte kan göra rätt för sig. Och detta kallar den sitt företag, IDIOTER kallar jag dem allihop.
Jag får ringa runt till banken, konsumentverket och transportstyrelsen för att så reda på information och dnu ligger dem idioterna risigt till.
Banken som vi haft lån hos kräver nu att vi ska betala en faktura såklart, eftersom att dem inte löst vårat lån. VILKET inte kommer att hända..
Oj var mycket ilska lilla jag kan ha i mig, men detta är inte att acceptera någon stans.
Tack och lov att vi har en VOLVO nu där man får suverän service VARJE GÅNG...

Idag har jag hunnit med typ 100 samtal känns det som och så har jag varit hos optikerna, där jag blev utdömd.
IG till mig, haha..
Jag har fel på min syn, ser tydligen bara 40 % utan glassögon, hade jag ingen anning om, har ett så kallat brytningsfel. Men det är ju tack och lov inget som inte går att fixa =).
Hittade ett par as snygga brillor och kommer till kassan, hon slår in allt och säger ja detta hamnar på 6000:-..
TRODE FAKTISKT ATT JAG HÖRDE FEL DÄR!!
6000:- För vadå??
- Mjo märkes bågar hittade jag såklart, bara dem för 3000-3500 :-
sen kostande glasen 1300 st, behöver såklart två, ett till vardera öga. 
Jag höll på att svimma och sa, du jag kan inte göra en beställning nu har inte pengar på mig, så min sambo får följa med mig lite senare idag.. 

Jag har nu överlagt med mig själv att det är på TOK för mycket pengar, dock väldigt snygga bågar..
Men ska gå till något annat ställe och kika.. 

Nu måste jag få tag i han på bilfirman för nu börjar jag bli riktigt förbannad på dem. 
Det här är inte ett okej beteende från en seriös bilfirma.

Jag var på utbildning igår och fick lära mig att det finns bara 3 olika människo typer,
en grön gubbe.
en gul gubbe
och
 en röd gubbe. 
Mälarvik.se är helt klart en stor jäkla RÖD gubbe.... 


KRAMAR FRÅN MIG!!
:D


Kommentarer
Postat av: FRu Flugge

Gå till Speacsavers de har 2 för 1 priser och då ingår glas... JAg köpe två par med antireflektbehandling och allt gick på 3300kr DÅ va det ett par Missiouni och ett par Jasper Conran.. De har supersnygga bågar i alla märken

2011-02-08 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0