Uppdatering, äntligen!

Nu har vi kommit hem från semstern. Vi har haft det fantastisk skönt och varmt hela tiden. för det mesta har vi bara legat vid poolen och latat oss, eller varit nere på stranden och bara varit. helt underbart! Vi alla har klarat oss bra från sjukdomar och allt va det hör till ända tills vi var på väg upp till bangkok, då slog det till för mig i bilen. Illamående, feber, frossa och sånna kramper i magen. Väl frame på hotellet så ligger jag död i sängen de nämsta dygnet, piggnade till efter ca 4 alvedon, men efter dem slutat värka så kom allt tillbaka och så här mådde jag sen i ca 4 dagar. När vi väl kom hem så hade jag bara extrem huvudvärk, som jag fortfarande har. Det har nu hållit i sig i 9 dagar och jag har varit hos 2 läkare, en skickade remiss direkt till huddinge sjukhus och dem på huddinge kunde inte hitta något fel direkt. Men väntar fortfarande på två provsvar som tar ca en vecka att få svar på. Det är Malaria och Denguefeber, läkaren trodde att jag åkt på denguefeber för att jag har haft alla symptom. Finns varken vaccin att ta eller någon medicin att få när man väl åkt på det. Dengue får man från infekterade myggor och såklart åker jag på detta. =(
Tänkte bjuda på lite härliga semester bilder också. =o)









Fler bilder kommer en annan dag. Har så ont  i magen och huvudet nu, ska sova nu tänkte jag.
=)
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0