Nu är det tufft!

Har gått in i en jobbig period i livet nu som gör att jag inte alls mår som jag borde. Det är mycket tankar som bara går runt och runt i mitt huvud, vet inte vad jag vill, hur jag ska ta mig till mina mål eller hur jag vill att mitt liv ska se ut om 10 år. Jag vet att jag inte vill vara på samma ställe som nu i alla fall, känns bara som att jag står och trampar just nu. Kanske har jag blivit deprimerad, kanske mår jag bara dåligt jag har just nu ingen aning, men jag är i alla fall ärligt mot mig själv. Jag mår inte som jag borde! Jag har mycket press på mig från alla håll och kanter som gör att jag inte kan prestera 100% någon stans istället. Men jag gör mitt bästa hela tiden. Imorse hände en sak här hemma som fick mig att vakna till, det var kaos sen 05 med barnen. Båda har skrikit om varandra sen 05, ingen lyssnade på mig, ingen ville klä på sig och till råga på detta så hamnar jag och Marcus på okant med varandra. Den här morgonen har startat SKIT, men jag hoppas att resten av dagen blir bättre. Har fått reda på att min säng i alla fall står uppe på leverans i järfälla, dock vet jag inte hur denna ska komma hem till mig nu =(.. Dem kommer absolut inte leverera hem den idag, pga tidsbrist och jag kan inte hämta den eftersom att vi är så få i butiken idag. =(.. Men ska se om jag kan prata med någon på leverans. Nu ska jag göra mig iordning och sen åka till jobbet och ladda upp mina batterier tidigare än vanligt. KRAMAR Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0