Bangkok

Idag kom vi fram till Bangkok från hua hin, vi har verkligen haft det super bra där! Har hänt en hel del roligt, jag har fiskar, åkt båt, solat, badat, shoppat, blivit biten/riven av en apa, matat apor, sett delfiner, firat thai nyår och nu i helgen ska vi gå på haj akvarium här i Bangkok! Återkommer med lite mer info om allt vi gjort när vi väl är på svensk mark igen och jag har min dator framför mig! Saknar allt där hemma nu, alla vänner, familj och barnens daghem! Liam och jag har haft många stunder av bråk och tårar, idag brast det för mig så jag fick låsa in mig på toa och gråta av mig en stund, hehe! Han lyssnar helt enkelt inte på mig, någon gång och jag är utmattad nu med detta efter 3 veckor :(! Men det blir väl bättre det också. Nu sover Noah brevid mig, ska lasta in honom i vagnen för att sen åka ner till alla andra i linnen för lite kvällsmat! Puss o kram till er allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0