2 mot 4 ???

Jag som tyckte att Liam var så jobbig när han var i sin 2års trots, det tar jag gladerligen tillbaka i dags läget! För nu sitter vi med en 3år och 7 månader gammal Liam som kommit in i 4års trotsen ! I hate it so much!! Det är bland det jobbigaste jag varit med om och detta är bara början. Känner mig stundtals som världens sämsta mamma, vill bara gråta för att han inte alls lyssnar på mig, det gör så ont i mig när jag inte kan få tyst på hans raseriutbrott :(.... Just nu är barnen helt slut, båda sover brevid mig! Vi la barnen vid 7, dem somnade och vi stoppade ner båda i vagnen för att avnjuta en god internationell buffé här på hotellet. Efter maten gick vi ner en trappa och tog varsin massage, jag fotmassage och Marcus huvud, nack och skuldermassage. Så skönt att bara få njuta en kväll av semestern i alla fall! Sov gott Sverige .... Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0